Hemma, var ligger det någonstans?

Äntligen är jag hemma i Göteborg igen. Äntligen? Äh, såklart saknar jag redan lukten av vedeldning, glödheta gamla element, knirrande golv, hundhår överallt och gamla trämöbler som luktar... gammalt. Så borde man ha det jämt liksom. Men min lägenhet är inte fy skam den heller, men nu får vi banne mig ta och mysa till det här! Vi har bott här sen september och det känns fortfarande som om vi inte fått i ordning alls. Nåja, det kommer väl delvis med tiden.


I Kristina från Duvemåla sjunger Kristina Hemma, var ligger det någonstans? Kan nån ge svar? och jag undrar jag. Var ligger det där sabla hemma?



Kommentarer
Postat av: afSnirkelsnorkel

En sjungande barnaskara ger väl svar på det mesta!

2012-01-06 @ 10:56:22
URL: http://afsnirkelsnorkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0