Fredagstårtan


Att lyssna på gamla På Minuten-repriser och bre frosting på morotskakan man gjorde i gårkväll, medan vintersolen gassar över de 13 minusgraderna utanför fönstret. Det tycker jag är fint det. Så fint att jag ska fira det med att äta morotskaka tror jag! Att lyssna på gamla På Minuten-repriser och bre frosting på morotskakan man gjorde i gårkväll, medan vintersolen gassar över de 13 minusgraderna utanför fönstret.

Det tycker jag är fint det. Så fint att jag ska fira det med att äta morotskaka tror jag.




Förresten! Tipsen till att få frostingen i Leilas Piece Of Cake perfekt är att dra ner en smula på philadelphia-osten. Då blir det krämigt och fint, även när kakan tina om man fryser den.



Kommentarer
Postat av: SysterKarin

Vackert med lime på! Men det måste va rätt surt?

2012-02-04 @ 13:41:16
URL: http://ensystersbravader.blogg.se/
Postat av: Lite mera...

Snarare syrligt, men jag gillar det! Den söta frostingen gör att det inte blir lika påträngande surt, utan mer fruktigt.

2012-02-04 @ 13:53:59
URL: http://litemera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0