Glatt i hatt

I helgen var jag på fest - Jisses var det längesen?! Festen var såklart på Chalmers och temat var tidsmaskin. Jag velade länge medan 1910-tal eller 1970-tal men fastnade för det sistnämnda så i en dretfin klänning från Daniels morföräldrars gamla klädbutik och svärmors skinnjacka från när hon var 14 år dansade jag iväg på en så himla kul kväll i sann 70-talsanda! Ettorna på programmet i skolan hade fest för oss faddrar som tack för att vi var så himla snälla mot dem, och det hade de med besked. Det fanns förutom två dinosaurier (som var större än mig) en hord med råttor och - faktiskt - ett fort: Chateau de Vip där man magiskt nog fick påfyllning på sin fördrink om man stack in sitt glas i ett hål i väggen. Väl värt den oförtjänt hårda baksmällan jag fick igår!


Kommentarer
Postat av: afSnirkelsnorkel

Fin du e! Men är inte oförtjänt bakfylla ungefär motsatsen till väl värd bakfylla?

2011-11-15 @ 20:34:24
URL: http://afsnirkelsnorkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0