Bästevärken

Att vakna med träningsvärk, det har jag inte gjort på länge, men idag var dagen då det hände. Igår provade jag ett Flowin-pass på gymmet och det måste vara det som funkade för mig, även om jag långt ifrån fått in tekniken. Springa och gympa på friktionsplattor är betydligt lurigare än det ser ut kan jag rapportera! Det hände både en och två gånger att jag trillade (!) av mina plattor och tvärnitade med ett tjut, ackompanjerad av andra små tjut runt om i salen.


Dagens att göra-lista:
- Plugga färdigt läsvecka två (det är ju trots allt läsvecka fem nu)
- Diska gårdagens disk
- Köpa grädde och julstjärnor
- Koka kola
- Bjuda Julia på middag
- Tvätta mitt i natten (för det var då det fanns tvättid)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0