Vad gör vi? Nu kör vi!

Idag lyssnar vi på Under My Thumb och ser var jag står nu, och framåt. Måste säga att listan nedan gör mig nöjd.

  • Inom två veckor har ReKo haft omsitts och mitt sittande år som ReKoNoll10 är över. Jag var ordförande så länge jag kunde, och var med och arrade mottagning för GU's nybörjare på fysik så fort jag fick en stund över från min nollningen på Teknisk Fysik på Chalmers.
  • LV1 var jag en av de lyckliga få som fulaspade (deras officiella aspning är inte igång än) till Djungelpatrullen och hjälpte till att arrangera F's pub i Focus under Chalmers pubrunda. Kvällen slutade med att jag och Anton, på väg till spårvagnen hem efter Djungelpatrullens efterfest, hejade på klasskamraterna som var på väg till dagens första lektion. Det var inte vi. Jag lärde mig att det är hårt att vara DP.
  • Aspning med för FnollK! Nollningskommittén är den förening jag faktiskt vill komma med i. Har hittills innehållit en toksitts som jag och Sara klädde oss vackert synkroniserat till, och en Rysslandssittning som jag och Kapten Detmiestrev toastade. Vackert var det. Jag vann en revolutionär brottningsmatch (fy, jag måste verkligen sluta brottas när jag dricker, blåmärkena!) över två starka män i Djungelpatrullen, men så vet man ju å andra sidan vad Ryssarna ger sina atleter.
  • Studierna har fått en andra chans i år. Och Oh Boy! vill jag satsa?! Ja. Men vi får se. Det är nu man är med i föreningarna, sen får man plugga. Jag har försprång och kanske kan unna mig att bara klara kurserna nu, för att nästa nyår kicka igång på riktigt. Vi får se vad som händer. Men jag är så taggad!
  • Ph34-nollan, det vill säga jag med flera ska arra återsitts. Men sånt har jag gjort förut. Piece of cake, det blir roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0