Onsdagslöftet


Jag vill verkligen, verkligen ha en ny kamera. Min kamera är helt okej, men jag vill så gärna ha en Nikon igen. Allt var roligare med en Nikon helt enkelt, men det är ju så svårt att veta vilken när det finns så många modeller! Eftersom jag funderar så mycket på att byta blir det aldrig av att jag köper objektiv, stativ eller något annat till den här Canon-kameran jag har nu heller. Jag tänker att jag ska vänta tills jag har bestämt mig för ifall det ska bli någon ny kamera eller inte. Det är så typiskt mig att vela, vela, vela så ingenting blir gjort. Hugaligen!

Därför lovar jag mig själv här och nu för att jag ska ta tag i det den här veckan. Nästa helg ska jag har bestämt mig för hur jag ska göra, och antingen ska jag köpa stativ, fjärrutlösare och objektiv eller en ny kamera. Simple as that!


Undantagstillstånd råder förstår om jag blir av med alla mina pengar, på godis till exempel. Det är det som kallas force majeure.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0