Niceville

Jag erkänner härmed att jag inte lyckats uppfylla en enda punkt på listan nedan. Andra, bättre alternativ, dök helt enkelt upp. Det jag ville säga egentligen i det här inlägget är att jag såg Niceville på bio igår med mina fina vänner Julia och Frida. Daniel anslöt också och satt och halvsov i biofåtöljen bredvid. Filmen var så fin och jag önskar att fler ser den. En perfekt film att se en höststormig dag när man söker skydd från regnet inne i biosalongen, och efter besöket ska man allra helst sätta sig på ett fik med något varmt att dricka och diskutera filmen. För jisses, jag hade kunnat prata om den ett tag. Den har inte lämnat mig på hela dan. Det var lite skönt med en film som nästan uteslutande handlade om kvinnor. Ja, det var dagens filmtips det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0