Önskelista (Inköpslista?)

Jag önskar mig inte särskilt mycket saker i julklapp, men nu har jag hittat några praktiska och användbara grejer som gärna får ligga under granen i år. Mjuka klappar står högt i kurs i år!


Indiska har 110-årsjubileum och tillverkar vissa av sina klassiker i nya varianter. Bland annat den här tunikan, Pax-tunikan, som Indiska sålde på 70-talet. Färgen är så himla fin, och jag gillar att den har transparanta ärmar. Jag fryser nästan alltid om överarmarna men det är tråkigt att gå runt i långärmat - då är transparanta ärmar den ultimata kompromissen!


En annan 70-talsklassiker: Polarn O. Pyret. Ja, som jag nämnde ovan fryser jag nästan alltid om armarna. Hej drömnattlinnet säger jag bara!

Såklart kommer jag köpa de här klapparna till mig själv, jag vågar ju inte riskera att inte få dem. Det är väl inte så konstigt, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0