Tillbaka för att stanna (eller?)

Jag älskar ju kjolar och klänningar, och det leder till att jag ofta bär strumpbyxor. Så här under de kallare årstiderna får det gärna vara lite tjockare, kanske flätstickade saker som värmer gott i knävecken när jag släpar mig till och från skolan (och så till café Bulten mellan föreläsningarna då). Men, nåt som gör mig så irriterad är att det alltid går hål på undersidan av foten och vid stortån redan första veckan - jämt! Jag vet inte hur jag bär mig åt och det vill jag inte ta reda på heller så nu har jag helt enkelt löst problemet: leggins. Det här är världens finaste, från H&M. Jag trodde inte att jag någonsin skulle ha leggins igen efter att ha näst intill missbrukat dem under gymnasiet, men där ser man. Efter två dagars användning älskar jag dem och de har redan korats till Månadens köp i det göteborgska studenthemmet.


Kommentarer
Postat av: karin - trattoria

tjusiga!

2011-11-27 @ 11:13:15
URL: http://trattoria.blogg.se/
Postat av: Lite mera...

Tack Karin!

2011-11-28 @ 21:34:41
URL: http://litemera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0