Snart kommer julen

Okej, det är minusgrader på morgnarna. Jag får äntlighen ha på mig min fantastiska (svindyra) Fjällräven Greenland Parka som är to die for. Grönare, skönare och med mer lämpligt placerade handfickor finnes icke i detta avlånga land. Jag är så nöjd (efter dessa tre dagars användande kanske ska man inte ropa hej men what the heck). Luften är så där hög och god och frisk som den bara är nu. Göttigare blir det knappast! Och jag menar det är mitten av oktober, så självklart har IKEA börjat få in julprylar! Mitt hem är väl redan ganska komplett på den fronten, men hallå, en skitsnygg röd bricka behöver jag nog faktiskt! Köket är ju rött och snyggt inrett, så brickan kunde väl få vara framme året runt. Nice! Och sen köper jag och Dannemannen alltid ljus och servetter, till våra afton-te-kalas.

Röd bricka


Servietter

Ljus

Det finns andra bloggar som handlar om , , , .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0