Världens finaste t-shirtar nu i min ägo!

Nu är jag 21! Det har firats veckan lång med tårtor, paket, skön känsla i magen och tupplurar mitt på dagen. I onsdags var det ett fantastiskt kompiskalas med sju personer ihopträngda runt vårt lilla soffbord i ek (alla var strängt tvungna att använda glasunderlägg, hihi) med kaffe och tårta, så som en riktig födelsedag firas. Jag fick massor av fina produkter från lush som jag hade önskat mig av kompisarna. Bland annat en massagebit som man gnuggar mellan händerna så att den smälter och lämnar ett lager massageolja som luktar underbart av citron! Jag och Daniel har gett varandra vår beskärda del massage i veckan och så skönt det var! Antingen så har Daniel tidigare fejkat att han inte kan massera särskilt bra, eller så var massagebiten magisk. Vad ska man tro?
Av Daniel fick jag en Zetterlund-skiva och två ofattbart snygga t-shirts från Imaginary Foundation! Daniels favorit är den vita med paret och texten i vänstra hörnet: 'Look darling a sustainable future', och jag gillar diplomatiskt nog båda lika mycket. Det snygga med den högra tröjan är att den fortsätter över ryggen och ser ut som att man vänder blad. Sällan man hittar så snygga tjej-tishor! De är i jätteskön kvalitet också.
T-shirt med tryckT-shirt med tryck
Under gårdagen var mamma och pappa här också och vi var på IKEA innan vi hade kalajs framåt kvällningen. Som vanligt var det en pärs att gå på varuhuset och som vanligt blev vi hungriga precis när alla andra också är det, och som vanligt bestämde vi oss för att ställa oss i kö samtidigt som alla andra kunder. Den här gången valde också kortterminalerna att sluta fungera i någon timma och vi hamnade i kö till kassan som inte kunde läsa EAN-koder och inte hade någon ström till varubandet. Det fantastiska är ju ändå att det trots allt är värt det! Det införskaffades hyllor, lampor, ramar, glasburkar och öppningmekanismer till hyllsystemet. Och vilken skillnad det gjorde i lägenheten! Så fint, vi har det nu.
inramad slagsmålsklubben-plansch bukett med snödroppar inramat kort från imaginary foundation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0