Lite vårgrönska i lägenheten önskas, tack!

Den värsta stressen har lagt sig. Konstigt nog, tenta på torsdag och här sitter jag vid blogg.se! Men snart kommer plugget igång, och jag är segerviss! Idag ska många tal räknas. Halkade in på en fin blogg idag, en tjej som länkade till diverse helt underbara inredningsprylar (Materiell Tjej)- och helt plötsligt var det något litet vårfrö inom mig som satte rot! Jag tog en tur i lägenheten och insåg, att inredningen i höstas - det var ju bara början! Det finns såå mycket kvar att göra för den som har tid och lust! Hallen och köket behöver målas om, bara det, vilka projekt! Det kommer bli en helt ny hall och ett helt nytt kök. Och rummet (det enda sov/vardags/arbetsrummet) kan minsann få lite mera ömhet och kärleksfull behandling. Vi har inte en tavla på väggarna och en glest fylld hylla där det nödvändigaste fått finna vilorum under någon helgstädning. Efter ungefär två minuters omkringsurfande hamnade jag på indiska och hittade den här kudden, Rose Cusion. Helt rätt färg, skitsnygg och perfekt i min gungfåtölj. När tentorna är över ska jag hitta lite tid att gå och klämma på den!
Rose cushion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0