Ååååååh så snyggt i majkvällen!

Äh dra mig baklänges! som man hade sagt förr om decennierna. Kappahl har gjort det (igen, ville jag säga men det vore kanske en lögn?) och kommit med någonting som slår an varenda litet kranskärl i C-dur och änglakörer nynnar käckt i bakgrunden. Deras Vintage Stories - shapes of the 50's, in a limited edition har helt enkelt gudomliga inslag. Kolla bara in det röd-vit-prickiga solsetet i byxor och överdel, klänningarna nedan, koftan och glöm för guds skull inte smyckena! Mitt annars så låga blodtryck sticker upp i ett 145/90, minst! Ojojoj, imorgon blir det besök på Kappahl, det kan jag lova.

Liten blommig börs i tyg.


Vit klänning med blommor, 50-tals-snitt.Blommig klänning, 50-talssnittRött linne med vita prickar, 50-talssnittRöda shorts med vita prickar, 50-talssnitt.

Pst! Missa inte det dretsnygga skärpet från Lindex heller:
Brunt läderskärp med dubbla spännen från Lindex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0