Dagens: Bonnie Tyler

Jag blickade som alla söndagar lite förstrött på Nip/Tuck, och dagen till ära hade musikläggarna valt att ha med Total Eclipse of the Heart, med Bonnie Tyler. En av världens bästa låtar, som bokstavligt talat får mig att bli blind för omvärlden och bara tänka mig in i någon konstig scen där jag ligger på en divan, hårdpermanentad i åttiotalsdress (blekt citron/cremegul med breda axlar, kort midja och potentiell kameltå). I den annars helt svarta bakgrunden (jag och divanen är upplysta med en klassisk spotlight av cabaré-typ) tonas någon Tom Cruise-liknande kille in och sjunger den mörkare stämman. När jag tänker efter, är jag nog tjejen i Cocktail.

Då så, dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0