Super Sheen Make-Up Drawer


En himla massa prylar i vår lägenhet är egentligen Daniels föräldrars. Min favorit är den gamla sytrådsbyrån som stod i Daniels morföräldrars butik, men nu rymmer den det mesta av mitt smink och andra göra-sig-fin-prylar. I burkarna ovanpå har jag tofsar, hårnålar och i den lilla röda asken ligger ringen jag har fått av Daniel, när jag inte har den på mig vill säga.


I facken i nedersta lådan är det fullt av små nagelfilar, sminkborstar och pincetter. Ovanför ligger olika puder, rouger, läppstift och hårspännen. Med tanke på hur sällan jag sminkar mig har jag otroligt mycket smink, och det här är det bästa sättet hittills att förvara smink på, jag lovar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0