Projekt: Gör om mig


Min kontorsstol har länge varit hiskelig. Jag sitter ofta med mina bara, lortiga fötter mot sitsen och det har satt sina spår för att uttrycka sig milt. Dödsstöten kan man säga var när jag i veckan hade trampat i lingonsylt innan jag som vanligt klättrade upp på stolen för en lång, härlig pluggsession. Min förut fisblå kontorsstol är numera en härligt knalligt blå kontorsstol med vit-orange växter på. Det gick åt någon meter reatyg från ikea och en sisådär alldeles för många häftklamrar (jag och häftpistolen är inte så bundis än), och resultatet får ni se en vacker dag när det finns något dagsljus att tala om så att jag kan ta en bra bild. Jag råkar nämligen vara mäkta stolt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0