Porlande vatten

Av någon anledning har jag börjat hetsdricka vatten. Kallt, porlande och gärna bubblande skare va. Inatt gick det så långt att jag vaknade mitt i natten och funderade på hur jag kunde gå upp och dricka vatten utan att Daniel skulle märka det, för mitt i sömndruckenheten fick jag för mig att det var skamligt. Ja, jag hinkar i mig litervis med vatten per dag och resultatet blir som väntat: en enorm kissnödighet. Följt av ytterligare törstighet.

Det kan ha att göra med stressnivån just nu som är otroligt hög. Imorgon klockan 11.00 kliver jag in i labbet för att efter 95 timmar kliva ut några erfarenheter rikare.
Vi ses på andra sidan.



Kommentarer
Postat av: afSnirkelsnorkel

Ida, det är så man upptäcker att man har diabetes! Gå till vårdcentralen!!

2012-02-13 @ 14:09:03
URL: http://afsnirkelsnorkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0