Det går i ett huj, men oj så skuj!

Hej hopp vad tiden glider mig mellan fingrarna när jag har roligt! Det har varit en stillsamt tuffande all helgona-helg hemma hos päronen. Besök vid mormor och morfars grav, middag hos kusinerna och lördagsbio i Bygdegården.


Trots att jag kom tillbaka till Göteborg alldeles utvilad igår är jag redan helt slut igen. Idag i skolan hade jag en femtimmars oscilloskopslabb som jag blir tvungen att komplettera imorgon. Lunchrasten idag hade trillat ur schemat, och jag hade bara en femtonminuterspaus mellan labben och föreläsning istället. Sen var jag helt slut. Ställde in träningspasset och sydde gardiner istället. Nu står på schemat lite härlig måndagstid med Röda Rummet och dumlekola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0