Här blir inga barn gjorda

Nej, sannerligen inte, och inga nya blogginlägg kommer det heller. Jag har haft en sån där crazygalen vecka som innehållit: Power King-caps (alltså ölspel, fast med energidryck. Hyper!), PR-kalas (alltså fest för PR-föreningar på Chalmers), en smula plugg, Pubrunde-arrangerande med efterfest (alla pubar på Chalmers håller öppet torsdag läsvecka 1, jag hjälpte till att hålla i Fysiksektionens), Linköpingsutflykt, fest på Nationernas Hus, nästan missa buss, ta sovmorgon, åka hem. Med mera. Så nu är jag förjäkla trött, och på måndag 06:00 är det dags för en hemlig resa i dagarna tre. Puh.
Är det bara jag som anar att jag kommer kugga tentor i maj?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0