Feber och Fable III

My gosh, så trött jag är på att ha feber. Eller, i ärlighetens namn är det rätt skönt att inte orka plugga. Jag halvsover, spelar Fable III och zappar mellan olika dåliga säsongsrepriser på dåliga tv-kanaler. Hittills är jag väldigt nöjd med FIII, så när som på några "genusmissar". Jag spelar som kvinna, men vissa av uppdragen ändras inte, utan är fortfarande anpassade för män. Blir också lite sur över att storyn är uppbyggd som att det var en man som klarade ut Fable II, eftersom jag var kvinna även där. Men jag förstår att de var tvungna att välja nåt.
Men idag tar jag en alvedon, sätter mig på tåget hem och ser fram emot att (förhoppningsvis) bli bortklemad hemma hos mamma, pappa, hunden och katten. Lämnar xboxen och ska försöka att plugga under de små stunderna av energi jag har. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0