Hej hej Ida Clementina, 17 år, som inte visste att du skulle bli hjärtslitande dumpad av din första kärlek om ett par veckor

Jag tittar på gamla bilder jag har på bilddagboken som tydligen heter dayviews nu istället. Mest är det totalt blaha blaha som det brukar vara med tonåringar, det finns liksom ingen hejd. Varenda liten syltskorpa ska fotograferas och plikttroget ska det skrivas Idag åt jag syltskorpa med bästibästaste XXX ^_^. Visst är det gulligt? Ett smakprov på vem jag var då, förr:
Onsdag 20 september 2006

Jag läste ut Lord Of The Flies också. Alla bara dog hela tiden och hjärninnehåll flöt hit och dit och kroppar flöt iväg i havet och det var ganska motbjudande. Jag tror inte jag är intelektuell nog för den boken.

Men oj vad intellektuell jag har känt mig många gånger som har läst boken och kan slänga mig med referenser till den åt höger och vänster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0