Poor knights

När jag inte bloggar, målar hus eller pluggar gör jag flera olika saker. Ibland tar jag på mig min rosaprickiga baddräkt och åker med Daniel till stranden. Där ligger vi i värmen och steker oss tills vi luktar bacon, och under tiden vi väntar på det läser vi högt för varandra ur Liftarens guide till galaxen. Sen går vi ner i vattnet och badar, och Daniel försöker lära mig att stå på händer. Men jag är inte riktigt bra på det.


Sen när vi kommit hem gör Daniel fattiga riddare till mig. Jag åt det för första gången nu i sommar och det var larvigt gott! I vanliga fall spottar jag nästan ut allt med kanel i, men på fattiga riddare: smarr! (Han har förresten sjukt mycket hur runt huvudet om sommaren, den där Daniel)


Och hela kvällen är upptagen med att reda ut håret. Jag ser ut som en mix mellan åttiotalspopstjärna och Disney-Tarzan i håret. Sminket är gårdagens mascara, utsmetad i ansiktet. Ger en härligt sotig look.


Om nån inte redan har fattat det, så blir det helt enkelt inte mycket vettigt gjort här om dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0