Oh my.

Plötsligt är man tillbaka i Göteborg och vips kommer man hem klockan halv fem på morgonen fast man lovat sig själv att inte hålla på så där - ändå bara det händer. Och visst, jag har ju haft kul! Men sjuhelvetes trött är jag. Ända sen klockan två har jag lagat mat, fejat, diskat och skrattat jättemycket för att våra F-Nollan ska få en riktigt fin första Chalmers-sittning. Och det fick de. Allt blev superlyckat och det var längesen jag hade så roligt, som när jag lagade mat alltså. Sittningar har jag gjort mitt livs ranson av känns det som, och det blir mest att sitta av dem även om det är småskoj ibland. Nåväl, nu kallar verkligen min kudde - jäklar i min lilla låda vad skönt det ska bli att krypa till kojs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0