Schneeflöckchen, Weissröckchen, wann kommst du geschneit?

Okej, jag stressar runt som ett litet djur. Men jag har hunnit se alla gamla Harry Potter-filmer, lyssnat igenom sista boken, sett senaste filmen, gjort färdig en labb i Java-programmeringen, besökt Biskopsgården för första gången i mitt liv och så har jag framför allt hunnit åka pulka utanför GD-foajén på campus, med någon sorts finsittning som publik. Efter det avslutade jag veckan med omsitts med GU-fysik, -matte och -datas mottagningsförening ReKo, och anser mig därför nu hädangången som föreningsaktiv. I alla fall på GU, imorgon är det inval till den första Chalmersförening jag funderat på att gå med i.

Där nånstans mellan varven ska man plugga också. Och det är vad jag gör nu (eh... hehe). Stora snöflingor singlar ned mot marken utanför Chalmers bibliotek, och jag känner att det här, det här vill jag göra resten av livet. Plugga. Vajert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0