Prioriterar bort, bäddar ner mig, gör nytta.

Nu har jag omvärderat och tänker: jag orkar inte lägga energi på att alla gamla bilder är borta. Nej, jag gör nya fina inlägg med nya fina bilder istället för jösses vilken tid det skulle ta att fixa varenda gammalt skruttigt inlägg. Så här kommer det nya livet, som vi börjar med bara text och brutna länkar i bagaget. Ibland blir det inte som man tänkt sig.

Och ja, här ligger jag hemma i soffan under ett täcke en måndagförmiddag. Jag kunde inte sova inatt - igen! - andra gången på en vecka. Så jag vaknar efter några futtiga timmars sömn som ett groggy monster och med ögonlock tunga som sten. Klär på mig, bäddar ner mig, fryser ändå. Vaknar strax efteråt med halsont. Räknar mg nu som "krasslig" och ska kurera mig med några hundra sidor javaprogramhering. Ja-va som i ha-ha. Vi möts i objektorienteringens magiska värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0