Lite mera same i vardagen

På internet kan man hitta det mesta. Och gissa vad jag hittade idag? Samejeans! Spännande, eller hur? Ja, hur mycket same man får med jeansen att ha i vardagen vet jag ju i och för sig inte. Men från norröver kommer de, Denim Demons jeans, och ska tydligen ha lite samekulturinspirerade detaljer. Jag föll för modellen Nïejte, en av de två tjejbyxorna, som fanns i flera snygga tvättar.

Jag gillar den lite högre passformen, och slitningen var ovanligt snygg! Annars har jag sen några år svårt för slitna jeans. Gulslitna jeans, det går över huvudtaget inte hem i min garderob. Det enda som är synd med de här byxisarna, det är väl priset. Utan fast anställning har jag inte råd med sådana på ett bra tag. Men drömma kan man alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0