Lite mera svenska brallor

Jag gjorde något dumt i fredags. Ett par näst intill perfeka Acne-jeans var nersatta på STIL, en outlet-liknande butik vid Mariesbergs köpcenter. Namnet på modellen är redan borta ur huvudet, men det var en bootcutmodell i en läskande retroblå färg. De satt lite för tajt i midjan och jag hade liksom på känn att de skulle bli perfekta. Men som läget är för en timvikarie (det vill säga ekonomiskt instabilt) vågade jag inte lägga så mycket pengar på en gång. Dumt, dumt, dumt, för nu ångrar jag mig massor! Well, nya chanser till nya jeans kommer.

För att glömma jeansen kollade jag in lite andra snygga acnebrallor. Me like.
Byxor på modell, Acne Hug VisionByxor, Acne A-pant Summer BlueByxor, Acne Hug Stencil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0