På håret

Jag har lockigt hår, vilket bär med sig en hel del friss. Om jag gör en slät frisyr så kan jag ibland tycka att det vore trevligt om mitt hår ville fortsätta vara relativt slätt resten av dagen. Det tycker inte mitt hår. Då åker sprayen fram, och hårspray luktar inte gott!!

Därför tänkte jag vara så värst smart och köpa Wellaflex Sensitive som ju ska vara mer anpassad för känsliga och allergiska människor ,och då utgår jag ifrån att det även gäller dessa människors små snockar. Tyvärr fanns ju inte den hårsprayen i just den butiken jag råkade vara inne i när jag var på hårsprayshumör, så därför valde jag istället en som luktar extra gott, och inte sådär fränt. Pappa blir så ledsen när det stinker på hela övervåningen (vilket det faktiskt gör om jag så tar minsta möjliga puff med spray). Det känns så äckligt att ta stinkade hårspray i håret, precis bredvid alla slemhinnor i ögon, näsa och mun. Man vet ju aldrig vad man får i sig!
Nåväl, lika mycket snusk är det väl i min Got'2'be-spray för frissigt hår, men sött och gott luktar den i alla fall! Dessutom ser den ut som en soluppgång. Kan det bli mycket bättre? Schwarzkopf gör dessutom bäst hårspray, enligt mig. Så Wellaflex kan slänga sig i väggen, åtminstone tills min gulrosa hårspray är slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0