Klänningar, potatis och facebook.


Under de senaste veckorna har jag levt i en kappsäck, med andan i halsen och bjudluncher i magen. Detta har lett till att jag:
a) Har haft en ganska tråkig klädstil.
b) Lagat min favoritmat alla dagar jag varit hemma, det vill säga fransk potatissallad med mängder av gräslök och göttiga tillbehör.
c) Har varit facebookfri en himla massa dagar, utan att sakna det alls. Nice!

Det ska bli bättring. Idag ska jag ner på stan för att köpa lite klänningar som kan passa under klädkoden "Mörk kostym". Sen ska jag köpa hem något riktigt lyxigt och kanske till och med köttigt att laga till middag ikväll. Och jag ska fortsätta vara facebookfri, eftersom jag har insett att ingen saknat mig och jag saknat ingen på allas vår kära ansiktsbok.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0