Med jeans på benen och ett getingbo i huvudet

Ute är det krisp-krisp-kallt och jag korvar för ovanlighetens skull på mig jeans över långkallingarna. Det är ungefär så stelt och obekvämt som jag mindes det, men förhoppningsvis stänger det ute en sisådär fem minusgrader så får kallingarna ta resten. Att ha på sig jeans är lite som att ha på sig rustning. Det kan behövas den här veckan då jag måste vara en übermenschpowerkvinna för att hinna med hälften av allt som ska göras.

Oj, oj, oj vad mycket jag längtar efter ett examensbevis i näven just nu.



Kommentarer
Postat av: afSnirkelsnorkel

Så talade Zarathustra!!

2012-01-31 @ 13:06:04
URL: http://afsnirkelsnorkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0