En liten enkel tulipan


Det har blivit vår. Påsken har kommit och gått. Så mycket (bra!) saker har hänt i mitt liv att jag knappt orkar tänka på det utan att bli alldeles matt. Det allra bästa måste vara att jag har lagat kåldolmar för första gången, och det var så gott att jag nästan såg livet passera i revy.

Någon kanske har noterat att det har varit helt dött och tomt här i snart en månad. Jag vill säga förlåt till alla er som tröstlöst varit inne och kikat efter nya inlägg, för jag kunde ju faktiskt ha berättat att jag hade en väldigt hektisk period. Men jag trodde att jag skulle ha tid att skriva nya inlägg om någon timma, nästa dag eller bara... sen. För första gången förstår jag powerkvinnor som Ebba och Clara när de klagar över lyxproblemet att ha för mycket idéer som vill förverkligas, men jag ska försöka att prioritera smart och roligt.

Men nu: vår och nya ryck! Jag ska försöka spara ihop till en ny kamera eftersom min förra damp i ett stengolv när vi var i London och jag inte ens har lyckats överföra bilderna från den resan än.
Nu är jag nämligen gaaalet peppad på att blogga igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0