Pubrunda - check!

Det var pubrunda på Chalmers idag. Alla sektioner hade pub i sina sektionslokaler, öppna för alla Chalmerister. Eftersom jag och Daniel var på ölprovning i kårhuset tillsammans med några av hans kompisar tyckte jag egentligen att det var nog med skoj för hela kvällen, men ett par pubbar hann jag avverka ändå innan jag dråsade i säng för en liten stund sen. Och ta mig tusan om vi inte har den skönaste sängen i världen! Om man dessutom går och lägger sig lite ser man hur Tornet står där och vakar över oss. Nu är det klätt med vajrar och snart lyser det glatt som en julgran, när Jul på Liseberg öppnar.. God natt!


Kommentarer
Postat av: afSnirkelsnorkel

God natt! :)

2011-10-27 @ 23:37:27
URL: http://afsnirkelsnorkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0