Musikhjälpen i Göteborg!

Åh vad glad jag blev när jag snubblade över det här! Musikhjälpen kommer att ha sin glasbur i Göteborg i år igen! Kodjo Akolor, Gina Dirawi och Jason Diakité är programledare och jag tror det kan bli riktigt bra. Visst, jag tycker ju att Kodja är något grymt enerverande ibland. Han är en av anledningarna till att jag slutade lyssna på P3, programmet som jag tycker mer borde präglas av radiopratare av typen Christer, Rebecka Vinterbarn Älg och Mats Nileskär. Överlag tycker jag att många av de nyare radiopratarna i P3 är otroligt oproffesionella, de sitter mest och gapskrattar rakt in i mitt öra. Då lyssnar jag hellre på när mina vänner skrattar, dem har jag ju dessutom samma humor som.

Men jo, Musikhjälpen var det. Jag tror det kommer bli lika härligt och juligt som alltid. Om Kodjo backar några decimeter från micen när han ska skratta. Annars kan jag ju alltid gå dit och ge honom onda ögat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0