En bra dag för plugg

Igårkväll förvandlades min hjärna till en liten, liten tvättsvamp som framåt natten började skrumpna ihop på ett väldigt smärtsamt sätt. Avslappningsövningar, en kvart med värmedynor på axlarna och några kapitel i Mästaren och Margarita senare, framåt tvåtiden, lyckades jag äntligen somna. Och nu, en helt okej natts sömn senare känner jag mig redo att ge det ett nytt försök. Det där plugget. Tjugo satser och bevis ska pluggas in och jag ska försöka ta mig igenom några tentor. Imorgon klockan 19.00 är tentaperioden över för min del, och det är sconesfest i kökssoffan ål night long.


Kommentarer
Postat av: li

det var en väldigt fin kopp.

2011-10-19 @ 14:12:11
URL: http://lithesupercat.blogg.se/
Postat av: Lite mera...

Den ultimata pluggmuggen, rymmer allt från nudlar till varm choklad! Dock ej på samma gång, helst.

2011-10-19 @ 17:42:56
URL: http://litemera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0