Det Stora Sconeskalaset

Ikväll har jag ätit hela livsmedelsverkets dagliga rekommendation av bröd i form av scones som Daniel och hans kompisar hade lagat under tiden jag skriv min tentamen. Det var inte kattskit det, att ta med sig några tjejer hem på en kanna te för att återfå krafterna efter tentan, och så fanns det nybakta scones och minst tre sorters hemgjord marmelad. Det var dessutom första gången jag drack mitt nya chai-rooibos-te, och jisses, vad gott det var! Äsch, det här blir mest pladder och nu vill jag inget hellre än att bara få sova riktigt gott och länge. Så då gör jag det helt enkelt. Ibland är det härligt flexibelt att plugga ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0