Helgpepp

När jag bodde i den lilla söta lägenheten var det en anledning som skrek högre än de andra när det gällde att hitta ett större boende. En viss pryl i köket jag så himla gärna ville - och vill - ha men inte hade plats för i det yttepyttiga lilla köket.

Till helgen kommer min snälla mamma och hälsar på oss här i Göteborg, och då kommer hon ta med sig denna underbara pryl. Ja, vad är det är för något får ni se då. Medan ni sitter hemma och kliar er i huvudet och funderar på vad det kan vara för grej, så kan ni titta på den här Saint Paulian.


Nu väntar jag med spännning på helgen alltså. Förutom att mamma tar med sig spännande saker kommer hon att gå på Jan Lööf-utställning med mig och Daniel, och så ska vi prova kavringbageriet här nere på gatan. Det kommer att bli en så bra helg, jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0