Svart på vitt

Vips så har man feber och halsont och ligger nedbäddad i soffan. Ska försöka göra mitt skolarbete ändå, bara från lite mer horisontellt läge. Men innan det kollade jag runt lite på olika bloggar om Oscarsgalans klänningar. Jag är egentligen föga intresserad, men så snubblade jag över Camila Alves! En så otroligt vacker klänning, enkelt och smickrande! Tydligen av Kaufman Franco, ett namn jag aldrig hört förut.
Camila Alves i klänning från Kaufman Franco.
Jag tycker det är snyggt med svart också, det blir så effektfullt när man har samma färger som männen i sina kostymer. Det temat körde jag på studentbalen för några år sen. Eftersom balklänningar och sånt där inte direkt är ett av mina större intressen och jag inte gillar att vara uppklädd så blev det en liten budgetbal. Det här var helt enkelt den enda klänningen jag kunde tänka mig om jag inte ville köpa någon. Eftersom jag inte gillar att vara bar om armarna och det var lite kallt körde jag både med handskar och sjal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0