Påsklilja for ever

Idag bara jag springer runt som ett skållat ollon (usch vad fult och äckligt det lät när man skrev det, varför säger man så?!) och får inte rätsida på nåt. Jag har varit på Kyrkornas Second Hand och köpt fina gamla grejer, på Hemtex-utförsäljning och köpt fina nya grejer och framför allt har jag varit i färgaffärn! Där har jag köpt fin (ny) färg att måla stolar, nattduksbord och hylla till nya sovrummet med. Lite valde jag den för att den hade finaste namnet. Det kommer bli så fantastiskt bra! ÅH, jag vill flytta in nu för bövelen!


Kommentarer
Postat av: afSnirkelsnorkel

Man säger inte skållat ollon! Man säger skållad (litet gnagardjur, exv hamster, råtta).

2011-08-04 @ 20:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0