Min älskling, du är som en ros

Precis när vi hade bäddat ner oss i vår stora drömsäng igår kväll, Daniel och jag, slog det oss att det var på dagen fyra och ett halv år sedan vi stod på hans hemmafest och bestämde oss för att det var vi. Det efter månader av fram-och-tillbaka:nde då vi egentligen visste vad vi ville, men jag är nöjd att det tog sån tid för oss att få tummen ur. Det är bara svårt att förställa sig att det inte var längre sen - Daniel utgör en stor del av mitt hjärta, min närmsta familj och min bästa vän. Fortfarande, efter alla dagar som har gått, är Daniel fortfarande den jag helst av allt vill hänga med. Är inte det häftigt?

Kommentarer
Postat av: Hattifnatt

Det är så himla skönt när det träffar rätt! Det gör mig glad att du fått det i ditt liv. :-)

Själv sitter jag hemma ensam då min karl gett sig ut på en resa till Canada, jag saknar honom varje dag. Men en 10 dagar borde gå fort? Snart är det nog söndag och då kommer han hem igen. :)

2011-12-05 @ 19:38:15
URL: http://countryupnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0