Kliar i fingrarna!

Åh, jag vaknade upp till en så spännande dag! Innan jag ens hade ätit frukost eller tvättat mig för dagen hamnade jag framför datorn och började till min stora förvåning att leka med designen på bloggen. Wow! Css och html har jag tidigare i mitt liv behärskat hyfsat ledigt båda två och jag tycker därför att det inte borde vara någon större väg tillbaka. Jag är ju smart, och det finns inget mer logiskt än programmering i alla dess former. Så nu är jag helt sjukt pepp! Förhoppningsvis så kommer mina små lekfulla experiment en dag att sluta i en ny snyggare och mer funktionell blogg. Ih, pepp pepp pepp! Ikväll ska jag börja fila på en snygg header.
Ih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0