Tentor! One down, one to go

Igår så fick jag linjär algebra och geometri-tentan avklarad! Eller ja, jag fick gjort ett försök att klara av den i alla fall. På lördag går envariabelsanalysen och det känns rätt risigt. En sjukt knixig kurs när man har den legendariske B.B.B. som föreläsare, och jag har varit sjuk till och från halva läsperioden, minst. Och så prioriterade jag nollningen lite väl mycket i början (supernolla!). Det är B.B.B.s sista tenta, frågan är om det kommer resultera i en omöjligt skitsvår tenta eller en liten snäll och gullig hejdåpresenttenta. Jag och Sara ska i alla fall kicka analys-ass idag och försöka förbereda oss för skärselden.
Men! Det största miraklet idag! Snön! Hurra! Runt nio-tio började det verkligen vräka ner, och det la sig på marken! Ett stort mörkt moln tornade upp sig och ta-daaaa så kom undret. Fantastiskt. Motivationen att sticka strumpor och mössor steg till hundra. Apropå det så trillade jag i min sticklåda igår. Ledsamt...

Snöfall! Den ledsna garnlådan med nedtrampat hörn
Det finns kanske andra bloggar som handlar om , , , .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0