Lanvin och H&M. Till och med jag skriver om det.

På med lite Nouvelle Vague och kolla in Lanvin <3 H&M-kollektionen! Eftersom jag idag köpte en skivstång med vikter (yes! Fysiken säljer ut sina gamla krafttagsutrustning) kommer jag att få en härligt definierad kropp och vacker hållning och kan unna mig att drömma om - ja, hallå, jag är student?! - en liten blåsa till nyår. H&Ms Lanvin-kollektion råkar ju ha just en samling nätta blåsor som i mina drömmar skulle passa mig otroligt bra! Synd bara att jag med min vinterrosa kropp inte klär sådär värst i rött, det är en käck färg. Finns lite gottigt för mig ändå, favoriten måste verkligen vara den här svarta saken som kanske inte i sig är så uppseendeväckande, men av någon anledning rusade min puls iväg för ett ögonblick när jag såg den här. Attans filibajsing att alla klänningar ligger en bra bit över två rödingar i pris.
LANVIN FOR H&M

LANVIN FOR H&M. SE HELA KOLLEKTIONEN PÅ HM.COM

Nä, med CSNs välsignelse blir det väl på sin höjd ett litet sött, rött lippenstift från kollektionen. Men ja, då är det ju trots allt bara texten på hylsan som gör det skoj och kostar lite extra - och se där, så har man trillat långt ner i varumärkesindustrins varggrop. Typiskt.


[Idag har jag skrivit om , , ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0