Konvalescens, till slut!

OK, som Sara skulle ha sagt. Nu befinner jag mig i konvalescens. Efter dunderförkylning, migrän, en liter hallonkräm och något dussin satsumas kan jag betrakta mig som överlevande. Vilken ren och skär tur att jag precis hade besökt lush när sjukan slog till, för nu kunde jag under de piggare stunderna pigga upp mig ytterligare med ett Ma Bar-bubbelbad och massor av Once A Year-smörj. När man blir sådär täppt i näsan och andas med munnen dygnet runt satt det väldigt bra med det där göttiga Maple Taffy-läppbalsamet. Nam, nam, nam! Jag har till och med haft tid att måla naglarna nu när jag inte kunnat flänga runt. En riktig liten dam ser jag ut som.

För den som behöver julklappstips, oavsett om julklapparna är till en själv eller någon annan, är lush ovärdeligt. Extra roligt nu med julutbudet, nån i min bekantskapskrets lär definitivt få en Winter Warmer-julklapp!

Läppbalsam från Lush.

 

Idag har jag skrivit om , , , , .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0