Min trötta fredagsoutfit

I fredags var en helt crazy dag. Jag var trött, jag menar verkligen pissetrött när jag gick upp för att gå till skolan. Dagen innan hade jag stannat hemma med huvudvärk och hade god lust till det även på fredagen. Dock måste laborationsrapporter skrivas och mekanik inläras så iväg till skolan bar det. När jag pustande och frustande satt mig i föreläsningssalen sätter sig Julia bredvid mig, tittar lite extra länge och säger



I fredags var en helt crazy
dag. Jag var trött, jag menar verkligen pissetrött när jag gick upp för att gå till skolan. Dagen innan hade jag stannat hemma med huvudvärk och hade god lust till det även på fredagen. Dock måste laborationsrapporter skrivas och mekanik inläras så iväg till skolan bar det. När jag pustande och frustande satt mig i föreläsningssalen sätter sig Julia bredvid mig, tittar lite extra länge och säger "Snygg klänning!" varpå jag ser ner och inser att klänningen hänger nedanför brösten, strax ovanför naveln. När jag rättat till det och tröttfrysig ska gosa ner mig i tjocktröjan är den så utochin och bakochfram som man kan tänka sig. Det med en väldigt, väldigt sleten mannekäng i kläderna. Vilken syn det måste varit, vilken syn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0