Jag önskar mig...

Halsband med silverkula i fem olika färgerI år är första året då jag haft svårt att hitta saker jag verkligen önskar mig i julklapp. Sen jag flyttade in i hushållet Gos har jag allt jag behöver inom husgerådsväg, garderoben är om inte uppdaterad så ändå knökfull med dugliga kläder och pengar behöver jag inte. Så, nu när jag är lyckligt lottad både materiellt och samboiellt kanske det är dags att önska sig någonting för någon annans skull?

Så blir det också. Det jag mest av allt önskar mig i julklapp just nu är Give Hope-halsbanden från Barncancerfonden. Det äldre halsbandet går såklart precis lika bra, även om jag tycker att det här är strået vassare om vi ska snacka hur snyggt det är. Hoppas, hoppas, hoppas att mamma har förstått vilka halsband jag menar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0