Snyggt från Lindex

Jag är otroligt imponerad av Lindex. Från att ha varit en butik med nästan enbart tantkläder lämpliga för min 50-åriga, kära mor har de gått till en butik som tilltalar mig. Av det kan man dra slutsatsen att det antingen är jag som har åldrats drastiskt, eller så har Lindex skaffat sig en mycket ungdomligare profil.

Dessutom tycker jag det är en schysst grej med deras online-butik. Man kan fraktfritt hämta ut sin order i vanliga butiker, och fraktfritt returnera grejerna som inte passar. Är inte det smart? Vinnarkoncept enligt mig, har ändå aldrig hört talas om det förut. Outletten som finns på hemsidan är också ett gott initiativ. Det ser lovande ut för Lindex!

Några grejer i min prisklass som jag gillar, speciellt koftan får hjärtat att slå snabbare:

Kommentarer
Postat av: Emmis

Den här klänningen köpte jag och jag är asnöjd med att ha en asdyr klänning.



ss09/outfits/17" rel="nofollow">http://www.fornarina.com/#collectionss09/outfits/17



Koftan, halsbandet och örhängena är fina (dvs min stil), och om du har åldrats så har jag det med för Lindex är min favoritaffär! Dock är barnstrl 170 populärt hos mig...

2009-03-25 @ 00:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0