Löning och köping

Förresten, det blev lite köpande igår när lönen kom in. Jag kan inte säga annat än ÄNTLIGEN! Äntligen hittade jag ett par chinos! Som jag drömt om dessa chinos alla somrar när jeansen klibbar och ligger som en tjock läderhud över benen. Och så fanns de där på Lindex för 199:-, scarfen åkte med av bara farten för att den hade så fina färger. 79:- kronor ville de ha för den, och det gav jag så gärna.

Sen slank en liten sån här med också. Eller slank och slank, det var den jag gick ner på stan för att köpa.kanske är det bara jag, men ger inte färgerna sol i sinne?

Kommentarer
Postat av: Emmis

Hittade sandmann på nätet. Fina chinos. Fungerade länken till min klänning? När jag klickade på den själv så blev den tokig.

Postat av: Ida K

Länken funkade inte nej... men Sandmann, spännande! Det är sött det. På åkes har de börjat med Sandmann-sockervadd!

2009-03-31 @ 19:57:09
Postat av: Emmis

Då blir det sockervadd på mitt 23-årskalas???? Du får se min fina hönapönaklänning då också om du kommer hit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0