My Adidas Hoodie!


Jag älskar Adidas Originials tracksuit-jackor! Vore han inte död skulle jag kyssa Adi Dassler för de fina, fantastiska plagg hans fina Adidas gör och alltid har gjort. När jag hade kysst honom hade jag sedan smällt honom på fingrarna eftersom hans företag antagligen nu eller någon gång har använt sig av barnarbete. Och när jag hade smällt honom på fingrarna skulle jag fråga om han hade brorsan Rudi i närheten, så skulle jag kysst honom också, som tack för Puma. Fantastiska prickar de där två, bröderna Dassler.

Just nu är jag uppe i fyra stycken härliga små gottingar, och den senaste ser ni på bild här. En av de där sköna med nät på insidan. Först, i Berlin, så dreglade jag över den mörkblå varianten med lätt, lätt rosa ärmar och foder. På Freeport, världens bästa outlet utanför Kungsbacka, hade de bara den här varianten och jag menar herregud, vem säger nej till lite glitter på ärmarna? Så vips låg den i min nyinköpta lila Adidaskasse. Just det, en sån jag sneglade på i Berlin men aldrig hade råd med. Så mycket var Zwei € värda när plånboken var tunn. Jackan jag köpte nu i somras, den var ett riktigt kap. På Sneakers'n'Stuff kostar den fortfarande 699, på Freeport fick jag den för ynka 340 kr! Wunderbar!

Lite skamsen får ändå erkänna: jag vill ha fleeer! Som vanligt är det Caliroots som har en okristligt bra rea! Även om de har det ganska utplockat nu jämfört med när de började så har de alla dessa tre fina kvar, varav två stycken faktiskt inte är tracksuits, utan vanliga hoodies! Otroligt dock att de finns kvar i min storlke, den turkosa funderar jag mycket på eftersom jag är en känd leggingslover. Världens enklaste outfit: tröja + leggins. Ändå kan det inte slå fel. Gräjt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0