Lite mera blogg i världen


Här är jag, framför spegeln!
Ja, gott folk. Ännu en blogg har fötts, en bland alla miljoner som redan finns. Det är absolut ingenting speciellt med den här bloggen. Det är bara en helt vanlig blogg. Och bara min.

Jag kommer att skriva om det jag har i huvudet, som oftast kommer att handla om utseende. Om man då drar slutsatsen att jag är totalt besatt av kläder, skor m.m. så tar man praktfel. Sanningen är den att jag ägnar relativt lite tid åt båda delar, och shopping är för mig mest en börda, fylld med för snäva jeans och kanelbulleångest.

Men, ändå kommer ni alltså att få läsa om utsida. Det beror på att här får jag utlopp för mina idéer! Här, online, behöver man inte välja bort kläder för att de inte passar. Voila, och så har man en dagens outfit som aldrig skaver i grenen eller ger mig lovehandles. Det ger mig styrka att ta mig igenom provrumshinderbanan. Tack, bloggosfären!

För övrigt är mitt huvud mest fyllt med planer på att rädda jorden från miljöförstöring samt yrkesvalspanik. Bara för att klargöra. Och här ovan har vi mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0