Snörp och smil

Idag var luften så tjock som gelé, och värmen dallrade samtidigt som det blåste kallt. Precis så känns det inför årets Arvikafestival. Året till ära är jag alltså cateringansvarig på Vintergatan - den största scenen som i år ska ta  30 000 människor - och ska se till att det är nöjda artister som uppträder på den scenen. I år kommer bland annat pop-mastodonterna Depeche Mode stå där. Behöver jag säga att det både pirrar och snörper sig i magen när jag hör deras "WRONG" på radio?

Nu har jag lyckan att få världens bästa Josefin till min sida, och snett ovanför finns Oskar och Tilla, redo att slänga ner en båtshake till mig när jag får vatten över huvudet. Tänk egentligen, vad mycket människor betyder för andra människor. Vad mycket som aldrig skulle bli gjort om man inte gjorde det tillsammans. Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0